ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
ORGANICFORCE.HU OLDAL TERMÉKEIT VÁSÁRLÓK RÉSZÉRE
Hatályos 2016. februártól
A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF)

Organic Force Webshop üzemeltetője:

Cégnév: Vitalexpert Kft.
Székhely: 1036 Budapest, Bécsi út 81.
Cégjegyzékszám. 01-09-971-931
Adószám: 13928889-2-41
Cégjegyzékszám: 01-09-943923
Jegyzi: Budapesti Cégbíróság
Bankszámlaszám: 10918001-00000033-39280004
Kapcsolat: megrendeles@vitalexpert.hu
Ügyfélszolgálat: Kuzmai Évi, 0670/881-8825
Ügyvezető: Gubcsi Lajos Levente

(a továbbiakban: Szolgáltató) által nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Megrendelő) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Megrendelő a továbbiakban együttesen: Felek).

1. Általános tudnivalók, a Felek közötti szerződés létrejötte
1.1. Az organicforce.hu oldalon történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.

1.2. A Felek közötti szerződés a megrendelő adatlap valamennyi kötelezően kitöltendő mezőjének kitöltését és a beírt adatok ellenőrzését követően, a megrendelés ikonra kattintás megerősítésével kezdődik. A megrendelés email-ben történő automatikus visszaigazolásunk után jön létre. A felek között ily módon magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül.

2. A megrendelés
2.1. A vásárolt áruk lényeges tulajdonságait, jellemzőit, az áruk használatára vonatkozó utasításokat a konkrét árucikk információs oldaláról, illetve a termékhez mellékelt használati utasításból lehet részletesen megismerni.

2.2. A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett, bruttó (ÁFA-t tartalmazó) ár. A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét.

2.3. A Weboldalról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0″ Ft-os vagy “1″ Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Megrendelő elállhat vásárlási szándékától.

2.4. A megrendelést a Szolgáltató csak csak akkor fogadja el, ha a Megrendelő a megrendeléshez szükséges valamennyi mezőt maradéktalanul kitölti. (Ha a Megrendelő valamely mezőt hibásan vagy hiányosan tölt ki, hibaüzenetet kap a Szolgáltatótól.) A Szolgáltatót a Megrendelő által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

2.5. Megrendelő a megrendelés feladásával kijelenti, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételeket elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el.

2.6. Szolgáltató a Megrendelő vételi ajánlatának (megrendelésének) megérkezését követően köteles a Megrendelő részére a vásárlást elektronikus úton (e-mailben) visszaigazolni.

3. Szállítási feltételek
3.1. A Weboldalon kiválasztott és megrendelt terméket a Szolgáltató a Megrendelő által a megrendelés során jelzett szállítási címre, vagy átvevőpontra szállító céggel kiszállítja.

3.2. Szolgáltató szállító partnere – GLS Futárszolgálat – a megrendelt árut előzetes emailes és sms értesítés után munkanapon reggel 8 és délután 17 óra között teljesíti. Saját meghatározott időpontra (órára) történő kiszállítást a Szolgáltatónak nem áll módjában vállalni.

3.3. A házhozszállítás díja Magyarországon 999 Ft átutalásos fizetési mód esetén, utánvétes fizetési mód esetén 1198 Ft.

3.4. Megrendelő a termékmegrendelés esetén köteles a kiszállítás időpontjában a csomagot tételesen ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Ezt követően hiányosságokra vonatkozó reklamációt a Szolgáltatónak nem áll módjában elfogadni. Amennyiben a Megrendelő bármi sérülést, eltérést tapasztalna, a szállítmányozó a Megrendelő kérésére köteles tételesen átadni az árut és a helyszínen jegyzőkönyvet felvenni. Az így keletkezett károkért a szállítmányozót terheli a felelősség.

3.5. Amennyiben a Megrendelő rossz szállítási címet ad meg a megrendelésben, vagy a szállítás időpontjában nem tartózkodik a megadott címen és így a kézbesítés lehetetlen, úgy a teljesítés elmaradásáért a Szolgáltató nem tartozik felelősséggel. Ebben az esetben a Szolgáltató a teljesítés meghiúsulásáról való értesülést követő 5 munkanapon belül e-mailben értesíti az érintett Megrendelőt erről a tényről és megkéri, hogy adja meg a helyes szállítási címet. Amennyiben a Megrendelő megadja a helyes címet és kéri az ismételt kézbesítést, úgy erre abban az esetben van lehetőség, ha a Megrendelő a válaszlevéllel egyidejűleg átutalja az ismételt kézbesítés költségét. A vásárolt terméket a második kézbesítés díjának, a Szolgáltató bankszámláján való jóváírást követő munkanapon adja át a szállítmányozó cégnek.

3.6. Amennyiben a Szolgáltató felszólítására a Megrendelő 5 munkanapon belül nem reagál, vagy nem kéri az ismételt kézbesítést, vagy nem fizeti meg a fenti határidőben a szükséges összeget, úgy a szállítási költségek levonása után haladéktalanul, de legkésőbb a csomag visszaérkezését követő 30 napon belül a Szolgáltató visszautalja a már megfizetett vételárat a Megrendelő részére. Ez esetben a Szolgáltató nem tartozik további teljesítési kötelezettséggel a Megrendelő felé.

3.7. Az elállás jogának esetleges gyakorlásának megkönnyítése végett, kérjük, hogy a küldemény átvételének időpontjáról a kézbesítőtől kérjen igazolást, de legalább kérje meg a kézbesítőt, hogy írja alá dátumozva az átvett küldemény csomagolását, vagy az átvételi elismervény vevőnél maradó példányát, amelyeket kérjük őrizzen meg. Amennyiben élni kíván az alábbi elállási jogával, úgy ezen igazolás másolatát is mellékelje elállási nyilatkozatához.

4. Fizetési feltételek:

4.1. Webshopunkban Megrendelő az alábbi fizetési lehetőségek közül választhat: előre átutalás, utánvétes fizetés, barion.

4.1.1. Előre átutalás esetén a csomagot csak akkor adjuk át kiszállításra a kézbesítőnek, amennyiben az általunk visszaigazolt pontos összeg beérkezett a bankszámlánkra.

4.1.2. Amennyiben a Megrendelő a megrendelt termékek árát közvetlen banki befizetéssel vagy átutalással egyenlíti ki a Szolgáltató felé, és a megrendelés leadását követő 8 munkanapon belül belül a megrendelt árunak az elektronikus úton elküldött visszaigazolásban szereplő értéke a Szolgáltató bankszámlájára nem érkezik meg, a Szolgáltató ajánlati kötöttsége, illetve a Megrendelő bárminemű kötelezettsége minden további feltétel nélkül, automatikusan megszűnik.

4.1.3. Amennyiben a Megrendelő a megrendelt termékek árát közvetlen banki befizetéssel vagy átutalással egyenlíti ki a Szolgáltató felé, és a megrendelés leadását követ 8 munkanapon belül a megrendelt árunak az elektronikus úton elküldött visszaigazolásban szereplő értéke a Szolgáltató bankszámlájára hiányosan érkezik meg, a Szolgáltató ennek tényéről – munkanapokon 08:00 – 17:00 között – telefonon és elektronikus úton értesíti a Megrendelőt. A Szolgáltató az árut mindaddig visszatartja, amíg az elektronikus úton elküldött visszaigazolásban szereplő érték maradéktalanul beérkezik. Az ebben az időszakban bekövetkezett árcsökkenés esetén nem áll módunkban pénzt visszatéríteni. Amennyiben a kapcsolatfelvételt követően 48 órán belül a fennálló árkülönbözet nem érkezik be a Szolgáltató számlájára, a Szolgáltató ajánlati kötöttsége, illetve a Megrendelő bárminemű kötelezettsége minden további feltétel nélkül, automatikusan megszűnik. Ilyen esetben az áru értéke a Megrendelő által megadott számlára visszautalásra kerül.

4.2. Utánvétes fizetés esetén Szolgáltató átadja a Megrendelő által megrendelt termékek csomagját a Szállítmányozó cégnek, mely az átadástól számított 24 vagy legkésőbb 48 órán belül kiszállítja Megrendelőnek. Az utánvét költségét Megrendelő a kiszállításkor fizeti ki a futárnak.

4.3. Fizetés Barionnal -Fizetés bankkártyával

A Barion rendszerén keresztül biztonságosan, kényelmesen és azonnal kifizethető a rendelés. Mi az a Barion?

A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel kényelmesen és biztonságosan lehet bankkártyával, vagy előre feltöltött egyenleggel fizetni webáruházakban, mobilalkalmazásokban, vagy barátainak.

A bankkártyás fizetéshez nem kötelező a regisztráció, elég megadni bankkártya számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található CVC kódot, valamint egy működő e-mail címet.

Ha azonban regisztrál, soha többé nem kell begépelni a kártyaszámot egyetlen Barion elfogadóhelyen sem, a fizetéshez elég az e-mailcím és jelszó. Ez nem csak kényelmes, de a biztonságot is növeli!

Fizetéshez használható:

  • Mastercard vagy Maestro bankkártya
  • Visa vagy Electron bankkártya
  • Amex bankkártya

A bankkártyás fizetésnek a Megrendelő részére nincsen felára.

Hogyan történik a fizetés?

Miután a Megrendelő a bankkártyás fizetési módot választotta és a megrendelés véglegesítéséhez a Fizetés Barionnal gombra kattintott, átkerül a Barion oldalára. Itt a kosárban lévő termékek és azok végösszege mellett kétféle fizetési módot ajánl fel a rendszer: balra a Barion tárca, jobbra a bankkártyás fizetés látható.

Ha Megrendelőnek van van Barion-tárcája, és fel is van töltve az egyenlege, egy email-cím és jelszó megadásával, kártyaadatok megadása nélkül is fizethet. Ha nincs ilyen, akkor a jobb oldali űrlapot használva kell megadni ezeket a sikeres fizetéshez.

A fizetés végén a Tovább gombbal lehet visszajutni a webshop oldalára.

A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

5. Garancia, szavatosság, elállási jog

5.1 Elállási jog tájékoztató
Megrendelő 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől.
Az elállási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Megrendelő vagy Megrendelő által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.
Ha Megrendelő elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: Vitalexpert Kft. 1036 Budapest, Bécsi út 81. info@vitalexpert.hu
06-70/881-8825
Megrendelő határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát.

5.2.Az elállás joghatásai
Ha Megrendelő eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb Megrendelő elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük a Megrendelő által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Megrendelő más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja (pl utánvételes fizetés helyett banki átutalás); e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Megrendelőt semmilyen többletköltség nem terheli.

A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Megrendelő nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni
Megrendelő köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költségét Megrendelő viseli.

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól a Kormány 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletében foglaltak érvényesek.
http://www.kozlonyok.hu/nkonline/MKPDF/hiteles/MK14030.pdf
Felhívnánk az Ügyfél szíves figyelmét a 14. 29 paragrafus d, és e pontjára:
A fogyasztót megillető elállási és felmondási jog alóli kivételek
d) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
e) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
Tehát élelmiszerek, étrend kiegészítők elállási jogával csak bontatlan csomagolásban, lejárati időn belül van mód állni.

5.3. A fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet érvényes.
http://www.kozlonyok.hu/nkonline/MKPDF/hiteles/MK14060.pdf

6. Egyebek
6.1. A Weboldalon való vásárlás feltételezi a Megrendelő részéről az Internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.

6.2. A Szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely a Weboldalra való csatlakozás miatt következett be. Megrendelőt terheli a számítógépe, illetve az azon található adatok védelmének kötelezettsége.

6.3. Megrendelő nem jogosult a Szolgáltató vagy a Weboldalon megjelenő termékpartnerek és egyéb védjegytulajdonosok által használt védjegyek, termékmegjelölések, ábrák, képek, szimbólumok jogosulatlan használatára, kivéve amennyiben ehhez az érintett tulajdonosok előzetesen írásban kifejezetten hozzájárultak. Ezen kötelezettség megszegése esetén – az egyéb jogszerű igények érvényesítése mellett – a Szolgáltató jogosult a jelen szerződéses jogviszony azonnali hatályú felmondására.

6.4. Megrendelő a megrendelő űrlapon hozzájárulhat, hogy számára a Szolgáltató reklámcélú ajánlatokat, hirdetéseket juttasson el e-mailben. Hírlevél szolgáltató partnere a Szolgáltatónak:

Listamester

Név: Bithuszárok Számítástechnikai és Szolgáltató Betéti Társaság (BITHUSZÁROK BT.)

Székhely: 2051 Biatorbágy, Damjanich utca 8.

Képviselő neve: Mizera Ferenc ügyvezető

Cégjegyzékszám:  13-06-065996

Statisztikai számjel: 21158218-7220-212-01

Adószám: 21158218-2-13

E-mail: info@bithuszarok.hu, info@listamester.hu

6.5. A Szolgáltató az Ügyfelek által rendelkezésre bocsátott adatokat célhoz kötötten, kizárólag a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja. A Szolgáltató az Ügyfelek adatait harmadik félnek nem adja ki, kivéve, ha a szerződés teljesítésekor a harmadik fél a Szolgáltató alvállalkozójaként/közreműködőjeként jár el. A Szolgáltató az Ügyfelek adatainak kezelésekor a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény rendelkezései szerint jár el.

6.6. A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit bármikor módosítani. Az esetleges módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba.

6.7. Amennyiben a jelen ÁSZF, vagy mellékletei, illetve más, az ÁSZF-el szerves egységet képező megállapodások és nyilatkozatok egyes kikötései érvénytelenek, vagy érvénytelennek minősülnének, ezen érvénytelenség nem érinti a megállapodás egészét. A megállapodás érvénytelenséggel nem érintett rendelkezései érvényben maradnak és kikényszeríthetők, helyette az adott érvénytelen rendelkezéshez legközelebb álló hatályos, a felek közötti jogviszonyra vonatkozó szabályt kell alkalmazni kivéve, ha az érvénytelen vagy annak minősített rendelkezések nélkül a szerződést a felek egyáltalán nem kötötték volna meg.

6.8. A szerződő felek mindent elkövetnek annak érdekében, hogy az esetleges vitás kérdéseiket tárgyalások útján rendezzék. Amennyiben tárgyalásos úton nem lehetséges a jogvita rendezésére, szerződő felek – értékhatártól függően – a Pesti Központi Kerületi Bíróság, illetve a Fővárosi Bíróság kizárólagos illetékességének vetik alá magukat.

7. PANASZOK, BEJELENTÉSEK KEZELÉSE
7.1. a Szolgáltató törekszik a Megrendelő észrevételeivel és panaszaival (továbbiakban bejelentés) kapcsolatos eljárást hatékonyan, átláthatóan és gyorsan kezelni, minimalizálva ezáltal a működési kockázatokból származó veszteségeket úgy a Megrendelő, mint a Szolgáltató esetében. A Panaszos általában a Megrendelő, azonban Panaszosnak tekintendő minden olyan személy is, aki a Szolgáltató eljárását nem valamely konkrét, amúgy az Ügyfél által elérhető szolgáltatással, hanem egyéb, a szolgáltatással összefüggő tevékenységével kapcsolatban (például reklám) kifogásolja. Panasznak minősül a Szolgáltató tevékenységével, szolgáltatásával szemben felmerülő minden olyan egyedi kérelem vagy reklamáció, amelyben a Panaszos a szervezet eljárását kifogásolja és azzal kapcsolatban konkrét, egyértelmű igényét megfogalmazza. Észrevételnek minősül a Szolgáltató tevékenységével, szolgáltatásával kapcsolatban felmerülő minden olyan észrevétel, amely adott jogszabályi és szerződési feltételek között nem kifogásolható, azonban a Szolgáltató szolgáltatási színvonalának emelkedéséhez vezethet.

7.2. a Szolgáltató a bejelentéseket írásban, a következő módon fogadja:
– elektronikusan az info@vitalexpert.hu e-mail címre,
– postai úton, a Szolgáltató címére küldött ajánlott postai küldeményben.

7.3. Amennyiben a Szolgáltató a bejelentést megalapozatlannak találja, úgy erről a tényről, illetve indokairól a vizsgálat befejezését követően a bejelentőt 3 munkanapon belül írásban tájékoztatja. Amennyiben a bejelentést, vagy annak megfelelő részét a Szolgáltató alaposnak találja, úgy köteles haladéktalanul a szükséges intézkedések megtételére – határidő biztosítása mellett – egyben köteles erről a tényről a bejelentőt is tájékoztatni.

7.4. Amennyiben válaszunkkal nem ért egyet, úgy felügyeleti szervünkhöz fordulhat panaszával. Felügyeleti szerveink a következők:
– megrendeléssel kapcsolatban (adatbeviteli hibák javításának lehetősége, visszaigazolás) az illetékes fogyasztóvédelmi hatóság;
– jogszabály szerinti kötelező tájékoztatás, adatok kötelező közzétételének elmulasztása esetén az illetékes fogyasztóvédelmi hatóság, illetve a Gazdasági versenyhivatala, amennyiben a mulasztás a gazdasági verseny érdemi befolyásolására alkalmas (bővebb információt awww.gvh.hu Weboldalon talál);
– elektronikus hirdetéssel kapcsolatos szabályok megsértése esetén a Nemzeti Hírközlési Hatóság (bővebb információt a www.nhh.hu Weboldalon talál);
– a termék minőségét, a szavatossági jogok érvényesítését, a fogyasztók tájékoztatását és a panaszügyintézést az illetékes fogyasztóvédelmi hatóság ellenőrzi;
– az Általános Szerződési Feltételek tartalmának jogszerűségét az illetékes fogyasztóvédelmi hatóság ellenőrzi.
Társaságunk tevékenységének ellenőrzésére nézve az illetékes fogyasztóvédelmi hatóság NFH Közép-magyarországi Regionális Felügyelősége. Bővebb információt a www.nfh.huWeboldalon talál.
A panaszokra vonatkozó levelezéseket 3 évig megőrizzük.
Az Országos Fogyasztóvédelmi Felügyelet fogyasztóvédelemmel kapcsolatos aktuális jogszabály és rendelet gyűjteményét itt találod:http://www.ofe.hu/inet/ofe/hu/menu/jogszabaly/jogszab.html

8. Weboldal üzemeltetője:

DotRoll Kft.

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás